درست است کتاب یار مهربان و دو بال پرواز برای اندیشه آدمیست، اما همین چراغ هدایت اگر جهتی نادرست را نشان دهد به جای راه او را به بیراهه خواهد کشاند و چه بسا آن بیراه به قعر دوزخ ختم شود و چه بسیار مردمان بودند که انبوه مطالب و تناقضات سخن نهایتا راه جنون را بر آنان هموار کرد. از همین حیث اگر بگوییم شایسته است که آدمی حتی یکسال کتاب نخواند و در جستجوی کتاب خوب باشد! سخنی گزاف نگفته ایم…


کتاب برای هر کسی کاربردی دارد، برای یکی نور دیده و بال پرواز، برای دیگری دست‌مایه روشنفکرنمایی و برای شخص دیگری در نقش وسیله ای کاربردی به جهت تراز کردن پایه میز و افزایش ارتفاع نمایشگر می‌باشد، اگر عاشق و دلسوخته کتاب باشید حتما به دنبال کتاب های خوب هم خواهید بود، چون برخلاف گروه‌های دیگر سایز کتاب از جهت تراز کردن و رنگ آن بابت زیبا نمودن دکوراسیون برای شما اهمیت نخواهد داشت، این محتوا و درون‌مایه آن است که مرکز توجه شماست، می خواهید بندهای اسارت را پاره کنید و مسلما “در دو روز لاغر شوید” یا ” راز کسب ثروت در ۶۰ ثانیه” روح سرکش شما را آرام نمی کند، شما می خواهید آداب زیستی را در گلستان، راز هستی را در گلشن راز و سرنوشت آدمی را در فاوست بخوانید. به همین منظور لازم نیست یک سال آفاق را بگردید و مهر بتان بورزید، با استفاده از چی بخونیم؟ به راحتی می توان به این مهم دست یافت، چی بخونیم یک سرویس تحت وب می باشد که قرار است در آن به معرفی، بررسی کتاب پرداخته شود، بهترین کتاب هایی که خوانده ایم را با دیگران به اشتراک بگذاریم و از محبوب‌ترین کتاب های آنان مطلع گردیم.
چاپخانه آنلاین پیش از این در راستای ماموریت خود که توسعه فرهنگ کتاب خوانی است بخشی را تحت عنوان معرفی کتاب راه اندازی نموده بود که به معرفی کتاب های خواندنی می پرداخت، زین پس نیز در این سرویس کاربردی به معرفی کتاب‌ می پردازد؛ چی بخونیم به زودی قرار است رونمایی شود، چاپخانه آنلاین به عنوان حامی چی بخونیم کاربران را دعوت می کند که در خبرنامه آن عضو شوند تا از خبرهای مربوط به این سرویس و تاریخ راه اندازی آن مطلع گردند.